علی خویه

آموزش بازاریابی آموزش فروش ارتباطات

آموزش بازاریابی آموزش فروش آموزش ارتباطات مدیریت خلاقیت فنون مذاکره تکنیک های فر

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مطبوعات، نشریات و خدمات چاپ

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی مطبوعات، نشریات  و خدمات چاپ         

مدیریت  بازاریابی مطبوعات، نشریات  و خدمات چاپ           

  بازاریابی  مطبوعات، نشریات  و خدمات چاپ         

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش 

 بازاریابی مطبوعات، نشریات  و خدمات چاپ          

راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

صنعت چاپ      

مدرس : استاد علی خوبه 09122991608

علی خویه www. ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

www.khooyeh.ir

www.

به نام او

که همه هستی از اوست

 

کتاب

مدیریت بازاریابی   مطبوعات، نشریات  و خدمات چاپ         

مدیریت  بازاریابی مطبوعات، نشریات  و خدمات چاپ            

فروش و بازاریابی مطبوعات، نشریات  و خدمات چاپ         

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت  چاپ و نشریات و مطبوعات       

 بازاریابی مطبوعات، نشریات  و خدمات چاپ           

بازاریابی مطبوعات، نشریات  و خدمات چاپ          

راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

بازاریابی مطبوعات، نشریات  و خدمات چاپ        


برچسب‌ها: دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مطبوع, نشریات و خدمات چاپ دسته بندی, دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مطبو , ۴, ۱٩
نوشته شده در جمعه نوزدهم تیر ۱۳۹۴ساعت 11:55 توسط www.alikhooyeh.blogfa.com   |   نظرات

آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS

 


برچسب‌ها: آموزش بازاریابی, بازاریابی, مدرس بازاریابی, معلم بازاریابی, آموزش فروش و فروشندگی
ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه پانزدهم شهریور ۱۳۹۲ساعت 0:40 توسط www.alikhooyeh.blogfa.com   |   نظرات

دوره کاربردی جامع بازرگانی خارجی

 


برچسب‌ها: آموزش بازاریابی, بازاریابی, مدرس بازاریابی, معلم بازاریابی, آموزش فروش و فروشندگی
ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه پانزدهم شهریور ۱۳۹۲ساعت 0:35 توسط www.alikhooyeh.blogfa.com   |   نظرات

- یک فروشندۀ حرفه ای توانایی این را دارد که به خریدار کمک کند تا از میان انواع کاغذهای دیواری و پارکت، خرید خود را انجام دهد و از خرید خود، راضی باشد. یا این که مشتری را قانع کند در آینده که به محصول احتیاج پیدا کرد، برای خرید به سراغ نمایندگی عرضه کنندۀ محصولات رویا بیاید.

2- یک فروشندۀ حرفه ای، آن قدر با نیازها و خواسته های مشتری خود آشنا می شود که کاملا درک می کند که چرا این محصول برای این مشتری فایده بخش است.

3- یک فروشندۀ حرفه ای، معتقد است که محصول یا خدمات ، خیلی بیشتر از پول آن، برای مشتری ارزش دارد و مشکل مشتری را به خوبی حل می کند.

4- هدف اصلی یک فروشندۀ حرفه ای، فراهم نمودن خدمات کامل و مفید برای مشتری است.

5- یک فروشندۀ حرفه ای می داند که چه زمان یک مشتری ، طالب کالا یا خدمات نیست. شما باید کاملا بدانید که چه چیزی به نفع مشتری شماست و چنانچه این را ندانید نباید به مبادرت به عرضۀ کالا و یا خدمات بکنید.

6- یک فروشندۀ حرفه ای، کاری بیش از فروختن انجام می دهد. او تلاش می کند که حتی اگر محصولی برای فروختن نداشت، باز هم مشتری به خاطر مشورت با او ، به سراغش بیاید. فروشندگان حرفه ای با شغل خریداران خود کاملا آشنا می شوند : از آنجا که فروشندگان حرفه ای ارائه کننده هستند، نه گیرنده، مانند مشاور عمل می کنند و طرف مشورت خریداران قرار می گیرند. آنها با صبر و متانت به نیاز مشتریان خود پی می برند و مشخص می کنند که محصولات و خدمات آنها چگونه می تواند با نیازهای خریداران مطابقت داشته باشد.

7- فروشندۀ حرفه ای تأثیر‌گذار است  و کار فروش خود را همیشه به پایان می برد، او هیچ وقت هیچ کاری را ناتمام نمی‌گذارد.

8- فروشنده حرفه‌ای اعتماد به نفس دارد. او از فرآیند فروش لذت می‌برد و از روابط شغلی خودش با مشتریان رضایت دارد. مشتریان او هم به او اعتماد می‌کنند و وفادار باقی می‌مانند.

مشاور مشتریان خود باشید

 


برچسب‌ها: نوابغ فروش, آکادمی بازاریابی و فروش, نوابغ فروش5, تجارت بین الملل بازرگانی بین الملل, مدرسه بازرگانی ایران

[ سه شنبه سوم اردیبهشت 1392 ] [ 23:30 ] [ www.marketingschool.blogfa.com ]

مرحلۀ پنجم : رفع نگرانی های مشتری

برای رفع نگرانی های مشتری لازم است که این موارد را رعایت کنید : 1- ارتباط صمیمانه خود را با مشتری حفظ کنید. 2- به نگرانی های مشتری توجه نموده و به آنها احترام بگذارید. 3 - از مدیران شرکت خود و یا مقام های بالاتر بخواهید که با مدیر آن پروژه یا با مدیر عامل آن شرکت تماس بگیرند و ارتباط برقرار کنند ، ( به عنوان مثال، از مدیر عاملتان بخواهید تا با مدیر عامل آن شرکت تماس بگیرد. این یک مذاکرۀ فروش نیست ، بلکه یک مذاکره برای ایجاد رابطه است ) . 4- مشتری را در صورت عدم  خرید ، تهدید به از دست دادن چیزی نکنید.      

مرحلۀ ششم : مذاکره، تشویق برای نهایی کردن خرید

تا اینجا، شما مشتری را متقاعد کرده اید که خرید از شما بنا به دلایلی برای او سودآورتر است. رابطة دوستانه ای هم که ایجاد کرده اید، بسیار غنمیت است. مهارت های شما در فروش هم سبب شده که مشتری به خرید کاملاٌ متمایل شود. اکنون هنگام مذاکره است تا بتوانید نسبت به شرایط خرید، با او وارد مذاکره شوید.

 

مرحلۀ هفتم : اجرا

درک این نکته برای فروشنده مهم است که از حالا، فروش برای مشتری آغاز می شود. این زمانی است که واقعا باید به مشتریان توجه کرد و به خریدشان، روح و زندگی بخشید .

انگیزه های مشتری برای خرید

مشتریان شما برای خریدن هر نوع کالا یا خدمات، شش نوع  انگیزه دارند. این شش انگیزۀ خرید عبارتند از :

1- تمایل به سود کردن ( برد )

 


برچسب‌ها: آموزش بازاریابی و فروش تلفنی, آموزش تکنیک های ارتباط با مشتری, آموزش دوره های بازاریابی فروش تبلیغات و خلاقیت
ادامه مطلب
[ سه شنبه سوم اردیبهشت 1392 ] [ 23:28 ] [ www.marketingschool.blogfa.com ]
سمینار بازاریابی آموزشی سمینار بازاریابی خدمات آموزشی

سمینار بازاریابی آموزشی

 

 و اثربخش تکنیک های بازاریابی آموزشی روش های بازاریابی آموزشی

محتوای سمینار:

سمینار بازاریابی خدمات آموزشی

۱- اثربخش ترین رسانه ای موسسات آموزشی چگونه باید بررسی شود

۲- در برنامه های بازاریابی موسسات آموزشی چه شاخص هایی مهم است

۳- شاخص های مهم در تحقیقات بازاریابی موسسات آموزشی چیست

۴- وضعیت بازار موسسات آموزشی چگونه است

۵- عوامل موفقیت در بازاریابی آموزشی چیست

۶- برای پیشبرد فروش و بازاریابی موسسات آموزشی چه برنامه هایی باید داشت

۷- استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات و فروش خدمات آموزشی چگونه می باشد

  • تکنیک های بازارسازی بازارگرمی و بازارداری در مراکز آموزشی
  • استراتژی های بازاریابی و فروش پارتیزانی در موسسات و مراکز آموزشی
  • بازاریابی خلاق و کم هزینه  در صنعت آموزش
  • جعبه ابزار وآمیخته بازاریابی آموزشی
  • فرایند مدیریت بازاریابی آموزشی Education marketing
  • هدفگذاری در بازارآموزش
  • جایگاه یابی در بازارآموزش
  • فرایند 6 مرحله ای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات آموزشی
  • تکنیک های افزایش فروش و بهبود فروش خدمات و محصولات آموزشی
  • مهارت های نفوذ به بازار در خدمات آموزشی و فرهنگی
  • ارتباط با مشتریان به شیوه اثربخش در موسسات و مراکز آموزشی و فرهنگی
  • کارگاه بازاریابی پارتیزانی
  • استراتژی های بازاریابی و فروش خدمات و محصولات آموزشی
  • 10 تکنیک قیمت گذاری چریکی
  • 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان
  • 10تکنیک تبلیغات کم هزینه و بی هزینه
  • ایجاد محصولات و خدمات پرکشش و مشتری مداری کم هزینه ویژگی فروشندگان و بازاریابان پارتیزانی در مراکز آموزشی و خدمات آموزشی
  • تکنیک های پارتیزانی در بهبود کسب و کار
  • نمونه های کاربردی و عملی نمایش فیلم و ..

مدرس : استاد علی خویه

 

[ یکشنبه بیست و نهم بهمن 1391 ] [ 19:22 ] [ www.marketingschool.blogfa.com ]

بازارسازی

بازارسازی

تکنیک ها، روشها و فرایندهای اجرایی بازارسازی و مشتری سازی بدون تبلیغات

گردآوری وترجمه:

علی خویه

فهیمه احمدی

 

 

 

فهرست

یادداشت اسپانسر و سرمایه گذار 20

پیش‌گفتار مترجمین 21

مقدمه 21

دیباچه 22

آماده شدن برای بازارسازی 24

تعریف بازارسازی 24

هدف از بازارسازی 25

سطوح بازارسازی 25

الف: دیدگاه بازاریابی انبوه 26


برچسب‌ها: بازارسازی

ادامه مطلب

دوره اصول  فنون واستراتژِ های مذاکرات و مدیریت ارتباطات به زبان انگلیسی

دوره اصول  فنون واستراتژِ های مذاکرات و مدیریت ارتباطات به زبان انگلیسی

اصول و فنون مذاکرات بین المللی به دو زبان انگلیسی و فارسی

بر اساس سیلابسهای مدرسه  مذاکره در دانشگاه هاروارد

به صورت علمی وعملی با کارگاه های کاربردی

توسط خانم فهیمه احمدی و علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

http://negotiationschool.persianblog.ir/

09122991608                  09372991608 

مدرسان دانشگاه، مولفان و مترجمان کتب تخصصی و مرجع مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات

ارایه بیش از 5000 نفر ساعت آموزش حرفه ای کاربردی عملی در شرکت های مختلف و برندهای معتبر

عضو انجمن های ملی و بین المللی، کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما

the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management.

 

Based on Negotiation at Harvard School Sylabs

by: Ali Khooyeh & Fahimeh Ahmadi

University lecturers, authors and translators specialized reference books on management, marketing, sales, advertising, communications
Provided more than 5,000 hours of practical training in various companies and prestigious brands
Member of national and international TV and radio programs, some experts

 

سرفصل های دوره:

تکنیک های مذاکره با افراد

Techniques for negotiating with People
Negotiating in English
Marine talks with international clients
International letter-writing and negotiation skills
International Body Language
Different kinds of negotiation and the negotiators
Professional negotiation process
Features professional international negotiators
Traps and tricks to deceive the international negotiators
International career began negotiating techniques
Meeting Professionals International
International contract management techniques
Persuasion techniques and methods in the field of international
Bargaining approach International professionals bargaining techniques
the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management

Negotiators negotiate difficult si

/ 0 نظر / 29 بازدید