اسرار تجارت بین الملل آکادمی تجارت بین الملل کلینیک تجارت بین الملل دپارتمان تجارت بین الملل نوابغ تجارت بین الملل مدرسه
 
لینک دوستان
->
پيوندهای روزانه
آموزش در محل کار شما برای کارکنان سازمان و شرکت شما (آموزش بازاریابی، فروش، مذاکره، برند و تبلیغات)
ساعت | نویسنده:Marketing مشاور، مدرس،محقق و مجری بازاریابی، فروش | ( نظر بدهید )

آموزش در محل کار شما برای کارکنان سازمان و شرکت شما (آموزش بازاریابی، فروش، مذاکره، برند و تبلیغات)

 

 

 

علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرسMBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

 

 

 
نکات مهم درباره تحقیقات بازار(SDEMS)
ساعت | نویسنده:Marketing مشاور، مدرس،محقق و مجری بازاریابی، فروش | ( نظر بدهید )

 نکات مهم درباره تحقیقاتبازار(SDEMS)

 

 

 

علی خویه ، مدرس دوره های تخصصی مهندسی فروش

 

در مورد تهیه تحقیقات بازار و تهیه برنامه های بازاریابی و تبلیغات دپارتمان نکات مهمی که می توان توجه کرد شامل موارد زیر می باشد.

  •  دپارتمان تخصصی فروش باید در زمینه های مختلف، اطلاعات مناسب وجامعی از بازار ایران ( اطلاعاتی در حوزه های جمعیت  و توزیع آن و هرم سنی ایران، تولید، تقاضا، عرضه، رقابت، جذابیت بازار، روندهای آینده،  مشابه، تکنولوژی و ...) داشته باشد .
  • آمارهای اساسی و مهم  موجود در وزارتخانه ها، مشاوران ، بازار و بانک اطلاعات و ..... باید جمع آوری و مرتباً بهنگام شود و در کلینیک  وجود داشته باشند.

 

  • در گزارش بررسی ایده دپارتمان تخصصی فروش باید از اطلاعات و آمار تحقیقات بازار بصورت مستدل استفاده کرد
  • ارائه ی خدمات مشاوره و فروش حرفه ای  در زمینه انجام تحقیقات بازار   بصورت اختصاصی برای متقاضیان.
  • طراحی برنامه های بازاریابی و تبلیغات نمونه مبتنی بر واقعیت در حوزه های مختلف  فروش   
  • تهیه جزوه آموزشی جذاب – ساده و کاربردی برای متقاضیان مراجعه کنندگان و دست اندرکاران
  • تنظیم و تدوین جزوه آموزشی جذاب در مورد فروشندگی و مذاکره دپارتمان تخصصی فروش بهمراه مثالهای کاربردی   ،
  • تهیه نرم افزار طراحی برنامه بازاریابی و تبلیغات
  •  تنظیم استانداردهای برنامه بازاریابی و تبلیغات
  • ارائه ی ایده های جدید و مدل های  آماده  شده ی دپارتمان تخصصی فروش بر اساس نیازهای بازار
  • فروشندگی تخصصی ی خدماتی و فروشندگی تخصصی ی مبتنی بر فن آوری اطلاعات
  •  ارائه ی کتابچه های نحوه ی مدیریت و توسعه ی فروشندگی تخصصی  در حوزه های مختلف .  
  • ارائه ی جزوه ی راهنمای انواع بازاریابی و  فروشندگی تخصصی  و ویژگی های هر یک از آنها ،  
  • مستند کردن تجربیات دپارتمان تخصصی فروشی آنها در قالب جزوه های مشاوره ای ،
  • مشاوره در امور بکارگیری و استفاده بهینه از تکنولوژی مناسب هر بخش بازار .


 

  • تأکید بر استفاده کاربردی و بهینه از امکانات مجازی و مبتنی بر IT  در دپارتمان تخصصی فروش
  • تهیه لیستی از مراکز و شرکتهای تحقیقاتی و تخصصی
  • ارائه مشاوره های تخصصی توسط کارشناسان سازمان ها و شرکتهای مربوط بصورت اختصاصی و یا گروهی رودررو ،
  • جزوه راهنمای نحوه مذاکره و حضور موثر در جلسات  ،
  •  نحوه عقد  قرارداد  و  مشخصات قراردادها در حوزه های مختلف (قرارداد فروش، خرید و انتقال  فن آوری ، اخذ نمایندگی،  Joint Ventureو...) ،
  • مشاوره های تخصصی رودررو توسط کارشناسان حقوقی و متخصص در حوزه دپارتمان تخصصی فروش و ارائه نمونه های کاربردی و واقعی  مثبت و منفی در مورد عقد قرارداد .

 khooyeh.com

  • استفاده از اینترنت و ایجاد فروم های بحث و تبادل نظر میان مشتریان در حوزه های مختلف دپارتمان تخصصی فروش  ،
  • تهیه گزارشات آماری و تحلیلی از گفتگوها و تبادل نظرات مشتریان و خریداران
  • بخشوبسایت و تهیه تیم حرفه ای طراحی و نگهداری وب سایت
  • محتوای علمی و اطلاعاتی این بخش توسط کارشناسان و مشاوران )ژورنالیستهای متخصص و حرفه ای) تهیه و تدوین می شود   ،
  • این وب سایت باید کاملا علمی – جذاب – کاربردی و روز آمد  باشد   ،
  • وب سایت باید نقطه تماس اولیه مرکز با مخاطبین باشد بعبارتی مخاطبین و مراجعین در ابتدا از طریق مراجعه به وب سایت اطلاعات اولیه را   دریافت کرده و در مرا حل بعدی باید از سایر وسیله های ارتباطی از جمله حضور فیزیکی در(SDEMS)  استفاده کند .
  • از طریق ایجاد  Membership Club اطلاعات بسیار مفیدی از انواع نیازها و خواسته های مراجعان و مخاطبین جمع آوری کرد، این امر می تواند درسیاستگذاری های کلان (SDEMS)بسیار مفید واقع شود .
  • مجله الکترونیکی  و فروشندگی تخصصی ی کوچک ، جزو قسمت های فعال وب سایت باید باشد این امر در مرحله اول باید بصورت ماهانه و در   مراحل بعدی بصورت هفته ای برای اعضا  فرستاده شود .
  • برقراری ارتباط تعاملی از طریق   e-mail باید جزو رویکردهای اصلی (SDEMS)باشد.
  • طراحی دوره های الکترونیکی در حوزه های مختلف دپارتمان تخصصی فروش
  • یکی از رویکردهای اصلی (SDEMS)باید تبلیغات گسترده در مورد خدمات (SDEMS)

 

  • o       گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

 

 

[ ۱۳٩٤/٢/۱٠ ] [ ٩:۳۳ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا برنامه ها سیستم ها و پروژه های مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات برند خلاقیت ارتباطات www. www.alikhooyeh.blogfa.com معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی ....... www.khooyeh.ir 2- فهیمه احمدی،کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس ، دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند، مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ... ،دارای مدارک معتبر TTC, FCE،تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات،دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف، مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما ،تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت تماس با ما: www. www.khooyeh.ir 09122991608 09372991608 khooyehali@yahoo.com khooyeh@gmail.com www.marketingschool.blogfa.com marketingmanagement.persianblog.ir www.saleschool.persianblog.ir www.storemanagement.persianblog.ir www.marketingschool.persianblog.ir گروهی از اساتید دانشگاه، متخصصان، پژوهشگران حرفه ای، مجریان با تجربه، مدیران با سابقه و ... سوابق گروه: ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....- مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژی های هدفگذاری در فروش و برنامه های زمان بندی اهداف فروش و بازاریابی نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روش های حرفه ای و علمی، تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهت سازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری افزایش فروش،استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش و بازاریابی ، به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش و دلایل نارضایتی مشتریان، بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش. شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا، روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان و تکنیک های وفادارسازی مشتریان، بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش - تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش.... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد. ............................................ این وب سایت آماده درج مطالب شما می باشد لطفا مطالب خود را جهت درج در وب سایت ارسال فرمایید....................
صفحات اختصاصی
امکانات وب
RSS Feed